4.1 basado en 1,187 reseñas de clientes
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Excelente
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Algunas reseñas de producto pueden contener información de servicios y/o funcionalidades con variación, estos podrían no estar disponible en todos los países.
Great quality
xg8505-series 03/05/2019 por Smallvile (Reino Unido)
Just got this sony bravia, currently have a bravia XF75 witch is great but can be abit slow with the interfaces but that is due to being connected to the internet and only slows when updates are going off witch is to be expected. But with this new tv I was blown away, This product is even better. Better layout, faster loading screens, sharper picture, sound quility is better even down to the new remote layout. Easy to setup as always. All the ports you need for console pc's sound bars ECT. All round I'd definitely stick with Sony, I'd say my next t.v. would be sony as I appreciate the efforts they go into from the detail of the tv to the design down to the remote and functions with the capability to connect an android smart phone if needed. As it stands I'd say this tv is the best ive had by far and Sony has another satisfied customer.
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un desastre de televisor
KD-75XG8505 02/10/2022 por luisli (España)
compre este televisor y a los 6 meses paro de funcionar
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1,187 Reseñas de clientes
Muy mal
KD-85XG8596 02/27/2023 por Dipriro (España)
8 meses de uso y se quemó el módulo principal, 600€ , menos mal que estaba en garantía. No entiendo como una televisión que costaba 3000€ puede tener ese resultado.
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Average TV. High price
85" class (84.6" diag) 02/13/2023 por Billyreds (EE.UU) Comprador verificado Verificado
I bought this TV. I usually get a Samsung but was told Sony was better. I don't agree. Poor sound quality. Poor wifi reception. Bluetooth in and out.
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Está bastante bien
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Ya no funcioba
KD-55XG8596 01/09/2023 por joraca (España)
Tv de menos de 3 años ya no funciona y el piloto rojo parpadea 5 veces. Mal presagio.
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Do NOT Buy The Extended Warranty
85" class (84.6" diag) 10/13/2022 por Lhorton (EE.UU)
I bought an extended warranty after multiple emails were sent soliciting me to do so. I did about 7 months ago and now that the USB ports have gone out, they won't honor it.
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Absolutely superb all round tv
kd-55xg8796 10/04/2022 por kcj1951 (Reino Unido)
By far the best tv i have ever owned,With the sony sound system as well its like being in a cinema.Alltogether faultless!!
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Do not buy
85" class (84.6" diag) 09/30/2022 por Lhorton (EE.UU) Comprador verificado Verificado
the extended warranty is a scam. And this tv is not reliable. My first one broke after a year and the replacement broke after 16 months. They won't cover it even though I have an extended warranty. I am going to sue them.
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Awesome but stopped workin after less than 3 years
85" class (84.6" diag) 07/24/2022 por Dirff 22 (EE.UU) Comprador verificado Verificado
The TV is amazing picture quality. However, the TV had sudden stopped working after less than 3 years and without any warning. No power is being received to the tv
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WORST
65" class (64.5" diag) 04/23/2022 por crazydumbstupidDAVE (EE.UU) Comprador verificado Verificado
WHEN ONE YEAR WAS UP( IT BROKE) HAS NOT WORKED SINCE IT HAS SIX RED LIGHTS NO PICTURE NO FIX NO MORE SONY
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Buena calidad de imagen pero falla todo lo demás
KD-55XG8596 04/15/2022 por Tokimania (España)
Es un televisor que por el precio que se paga por él esperas que al menos el sistema funcione bien. La imagen es buena, acorde con lo que se paga. Al igual que los colores, que son muy vivos y con un negro aceptable. Pero lo que no esperaba es los constantes fallos del sistema operativo. No hay forma de conectar el wifi, ni tampoco el bluetooth (así que olvídate de conectar el audio del mando o un teclado). Nunca han funcionado. Se cuelga constantemente el tv. Si lleva mucho tiempo apagada ( más de 6 horas más o menos) ya no la puedes volver a encender con el mando. Hay que desenchufar y volver a enchufar. No sé otros modelos pero este no lo recomiendo para nada. Lastima que se me pasara el periodo de garantía con el tema del Covid y demás porque si no lo devolvía inmediatamente.
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A Very Good Super Big Picture
KD-85XG8596 03/10/2022 por William the Conquer (Reino Unido)
Purchased this T.V. via our local Euronics store. Great service but after a week the T.V. ceased to work. They immediately replaced it and everything has worked without fault. My only gripe is Google Android always wanting to dominate everything. Have been using Amazon Prime Video a lot but about every 3 weeks I have to set the Prime app back to default by removing updates to make it work again. If I do not do this the app will not work.
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un desastre de televisor
KD-75XG8505 02/10/2022 por luisli (España)
compre este televisor y a los 6 meses paro de funcionar
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KD-55XG8596 01/14/2022 por Las pantallas de TV de So (España)
Las pantallas de TV de Sony no tienen imagen de sonido
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Just one year in
KD-85XG8596 01/09/2022 por Cornelius5432 (Reino Unido)
I bought this TV just over one year ago. It started to flicker the image and I was told there is nothing that can be done but to replace the TV. Very bad for what they call Bravia technology and how good it’s supposed to be.
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Great 85” - Needs centre channel firmware update
KD-85XG8596 01/06/2022 por TechReviews (Reino Unido)
Awesome set, good picture quality for the money at this size. Purchased the HT-A9 Atmos surround sound system to complete the set up only to find this 2020 tv was not compatible as a centre channel? This was obviously very frustrating after spending thousands on the tv and then almost £2000 on the HT-A9. If Sony could release a firmware patch to rectify this and allow the tv to act as the centre channel wirelessly then I would have given 5 stars.
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Great features and app options
KD-65XG8505 01/05/2022 por El certo (Reino Unido)
Used for few days, no local tuner only app tv , netflix, amazon, media server os Sattelite TV via hdmi. Settings and possibilities are great, user friendly UX and RC great to control other device via HDMI CEC. Maybe for me Is missing extra possibility to setup led panel in background. But its also possible with contrast/brightness setup to do.
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Awesome Image!
85" class (84.6" diag) 12/25/2021 por Blueniyt (EE.UU) Comprador verificado Verificado
As a person who works in Hollywood productions, image is everything. this image rocks. Audio is solid as well.
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Perfecta TV
KD-65XG8596 12/21/2021 por Igg27615 (España)
Compre esta Tv y cada vez me encanta más como se ve , sobre todo los contenidos UHD La recomiendo 100%
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Good but only 4Gb RAM
KD-55XG8505 12/06/2021 por Xpalliser (Reino Unido)
Generally I'm very pleased with this device. Great sound, lovely clear screen. Battery life is relatively poor so requires frequent charging. Only 4Gb RAM for a modern device is ridiculous. I've loaded a music player and a podcast app and now it's telling me it's running low on memory.
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muchos fallos
KD-55XG8596 09/13/2021 por Andresparedespicon1986 (España) Comprador verificado Verificado
cada dos por tres hay que reiniciarlo .o no van las aplicaciones o no va el volumen o se queda la pantalla negra
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Un horror
KD-55XG8596 08/23/2021 por Daniela46 (España) Comprador verificado Verificado
Compré este producto el jueves pasado y no se enciende. Ahora me toca meterla en la caja y llevarla a la tienda nuevo 55’’. Es increíble.
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Televisor con muchos fallos
KD-65XG8596 08/07/2021 por Javimd (España)
Nunca he tenido un televisor que me ha fallado tanto como este, me han cambiado tres piezas y aún sigue fallando, y desde Sony aún así se desentienden. Por favor ya que es una reseña voluntaria no la rechacéis y publicarla también.
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Me gusta mucho
KD-65XG8577 08/05/2021 por franciscodmn (España) Comprador verificado Verificado
Es muy bueno me gusta mucho buen televisor muchas funciones
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Excelente equipo
KD-65XG8596 08/05/2021 por Andresbvb415 (España) Comprador verificado Verificado
A pesar de que para la época ya hay mejores exponentes de diversas marcas no se notan las diferencias casi, es lo que me gusta de esta marca lo que hacen lo hacen Muy Bien, satisfecho con la adquisición
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Not good. Waste of money. Dont buy
85" class (84.6" diag) 08/03/2021 por josor30 (EE.UU) Comprador verificado Verificado
I bought this tv a year and a half ago, it broke right away. No picture, turned black, only sounds left. Saddest part, sony doesnt even have a service cemter near my area. Sony customer service said, its out of warranty, but its just a year and a half. , sothey cant help me.Its juts a waste of momey. I have to bring the 85 inchestv to LA, 3.5 hrs drive away from my place.
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